Mr. Popper pingvinjei
Tom Popper sikeres üzletember, akinek azonban fogalma sincs róla, mi az igazán fontos az életben, míg meg nem örököl hat imádnivaló pingvint, akik téli varázsvilággá változtatják otthonát.
Tom Popper sikeres üzletember, akinek azonban fogalma sincs róla, mi az igazán fontos az életben, míg meg nem örököl hat „imádnivaló” pingvint, akik mind egyéniségek. Tom féktelen lakótársai kisvártatva havas, téli varázsvilággá változtatják elegáns New York-i lakását, az életét pedig fenekestül felforgatják. A díjnyertes, klasszikus gyermekkönyv alapján.