vígjáték, fantasy
Egy családjától elhidegült munkamániás orvos újra felfedezi, hogy képes kommunikálni állatokkal, és ez feje tetejére állítja az életét.
John Dolittle, sikeres orvos és odaadó családapa a legszerencsésebb fazonnak tűnik, amíg a rég elfelejtett gyerekkori tehetsége – hogy képes kommunikálni állatokkal – teljes gőzzel újra előjön! Most minden lény ki él és mozog, a jó doktor tanácsát kéri, és ez elindít egy olyan vicces láncolatot, ami feje tetejére állítja az általa ismert világot!