Íme a rémülettel teli vígjáték, tele hajmeresztő nevetéssel és szemet gyönyörködtető speciális effektusokkal! Eddie Murphy egy ingatlanügynök szerepét tölti be, akinek a családja 999 zord, vigyorgó szellemmel találkozik a hátborzongató, régi Gracey-birtokon! Most a természetfeletti nédium Madame Leota (Jennifer Tilly) segítségével mulatságosan meg kell küzdeniük azért, hogy megtörjék a kastélyt és annak ősrégi átkát... mégpedig, mielőtt az óra 13-at üt!