A zűrös nyomozó beleszeret egy prostiba, miközben Hasfelmetsző Jack, az őrült királyi orvos után nyomoz, aki a szabadkőművesekkel konspirál, hogy elfedje egy bogaras herceg házasságát egy közemberrel.