A zene krémje
A hibrid dokumentumfilm Geron, más néven Showtime életét mutatja be, aki fagylaltot árul, miközben visszavágyik azokba az időkbe, amiket DJ-ként töltött el a zenei világban. Egy zavarba ejtő álom után Geron felkerekedik, hogy közelebb kerüljön zenei beállítottságú fiához, Anthonyhoz, abbéli reményében, hogy a fagylaltrajongók és a világ kedvére való zenét alkosson.