Egy külföldi találkozásból valószínűtlen barátság és együttműködés szövődik a legendás rock & roll fényképész, Baron Wollman és az absztrakt képzőművész Sophie Kipner között. Munkájuk korszakokon és médiumokon ível át, miközben játékos pillantást vetünk arra, mi sülhet ki annak varázslatából, hogy egyszerűen igent mondunk.