PORTRAITS DE VOYAGE : PAKISTAN - Le Basant
Lahorban minden évben több ezer papírsárkány küzd az égen. A szomszédok a háztetőkről eregetik egymással vetélkedő sárkányaikat, amibe teljesen bele lehet feledkezni.