Graffiti
Apokaliptikus világ. Egy lerombolt város. Az utolsó túlélő. Edgar megtanult egyedül boldogulni, elkerülve a fertőzött területeket, melyeket az életet elpusztító „incidens” hagyott hátra. A fiú megszokott mindennapjait azonban felborítja egy felfedezés: egy falfirka az ágya melletti falon. Egyetlen szó árulja el, hogy van egy másik túlélő is: „Anna”.