Blockbuster
Egy idősödő, egykor ünnepelt színész sivár jövő elé néz: egyre kevesebb munkalehetőség, elismerések, amelyek inkább gyászbeszédnek hatnak. Egy fiatal rendező azonban mentőövet dob neki egy sci-fi-film formájában, és egy váratlan barátságon keresztül új reményt és célt ad az életének.