Reckless
Stockholmot ellepte a víz, és a városból mára a csak a kék metróvonal állomásai maradtak meg. De ezekben az élet a megszokott medrében folyik tovább. Bár a társadalmat az egyre növekvő víznyomás veszélye fenyegeti, Nikki egyetlen vágya az, hogy újra összejöjjön az exbarátjával.
Stockholmot ellepte a víz, és a városból mára a csak a kék metróvonal állomásai maradtak meg. De ezekben az élet a megszokott medrében folyik tovább. Bár a társadalmat az egyre növekvő víznyomás veszélye fenyegeti, Nikki egyetlen vágya az, hogy újra összejöjjön az exbarátjával. A film a csőlátásról szól, és arról, hogyan táncolunk mind egyenesen a végzetünk felé.