Turmspringer
Tuan és Felix gyerekkoruk óta elválaszthatatlan barátok. Azonban olimpiai műugróknak készülve bimbózó szerelmüket próbára teszi az egyre keményebb verseny. Az élsport könyörtelen, és Tuan kész mindent feláldozni érte. Vagy mégsem?
A Balti-tengernél Tuan és Felix már gyerekekként a víz szerelmesei lesznek. Műugrónak állnak, hogy együtt tölthessék a délutánokat iskola után a beltéri uszodában. Idővel azonban rájönnek, hogy a versenysportban csak az eredmény számít, ezért egyre inkább versengenek. Ami egykor játék volt, könyörtelen rivalizálássá válik. Az olimpián már egymás ellenfeleként küzdenek a győzelemért és a sportolói jövőjükért. Ám amikor Felix váratlanul súlyosan megsérül, Tuan hiába nyerhetné meg a versenyt, mégis inkább a barátját választja.