dráma, felnőtté válás
Egy kellemetlenül induló tengerparti találkozást követően a tinédzser Oscart és Ibent magukra hagyják a barátaik. Egyikük tesz egy baráti gesztust, ami egy váratlan kapcsolat kezdete lehet.
Egy vitát követően a két jó barát, Jasmine és Iben nem együtt hagyják el a tengerpartot. Jasmine a barátnőivel találkozik, míg Iben Jonasszal, azzal a fiúval, akiért megőrül. Később Ibennek kellemetlen találkozásban lesz része: belebotlik Oscarba, a látszólag félénk fiúba. Amikor a barátaik mindkettőjüket magukra hagyják, egyikük tesz egy baráti gesztust, majd ráeszmélnek, hogy mindketten ugyanolyan gondokkal küzdenek. Bár ez a nyári este nem úgy alakul, ahogy tervezték, olyan élménnyé válik, ami egy váratlan kapcsolat kezdete lehet.