horror, sci-fi
A tudós, pont a nagy áttörés peremén, egy félresikerült kísérlet után elkezd léggyé alakulni.
Az 1958-as klasszikus kultuszfilm újragondolásában egy fiatal tudós egy balul sikerült kísérlet következtében léggyé alakítja magát.