Amazones
Négy Breda-Noord-i nőnek elege van abból, hogy szegénységben éljen. Saját kezükbe veszik a dolgokat, és némi előkészület után kirabolnak egy közeli bankot. Meglepetésükre könnyen megússzák a dolgot. Életük azonban nem marad zökkenőmentes, mivel a rendőrség fokozatosan egyre többet derít ki az elkövetőkről. Ahogy a nyomás fokozódik, úgy döntenek, végrehajtanak egy utolsó rablást.