Taal is Zeg Maar Echt Mijn Ding
Anne, egy nyelvrajongó, aki furcsa kifejezésekhez ért, fojtottan érzi magát, amikor nyári divatról és quinoa salátákról ír egy fényes magazinban. Timo barátjával panaszkodva álmodik egy tartalmasabb állásról, és közben szerelmet keres apja gondozása mellett. A változás és a beteljesülés keresése elindul.