Pietje Bell 2: De jacht op de tsarenkroon
Pietje Bell rács mögé juttatta a gonosz Starkot, és Rotterdamban úgy tűnt, hogy minden rendben van. De Stark még a börtönből is bosszút forral, célpontja a legendás Cári Korona. Vajon Pietje és a Fekete Kéz banda túljárhatnak-e újra Stark eszén, és meghiúsíthatják-e veszélyes tervét, mielőtt túl késő lenne?
Minden tökéletesnek tűnik, miután Peter Bell és hírhedt „Fekete Kéz bandája” rács mögé juttatta a gonosz újságmágnást, Starkot. Még jobb, hogy Peter húga most Stark riválisának, Paul Velingnek a jegyese. De Stark még a börtönből is bosszút forral. Vajon Peter Bell és a Fekete Kéz banda megállítják, mielőtt túl késő lenne?