A kéz, amely a bölcsőt ringatja
Annabella Sciorra salakítja Claire Bartelt, aki egyszemélyben feleség, anya és üzletasszony, ezért felfogadja Peyton Flanders dadának. A nő azonban sötét titkot rejteget.
A kényelmes és irigylésre méltó életet élő Peyton Flanders (Rebecca De Mornay) elveszíti férjét, és még meg sem született gyermekét. Nincs más választása, új életet kell kezdenie. Az élet, amelyre vágyik azonban egy másik nőé; az elégedett és tevékeny Claire Bartelé (Annabella Sciorra), aki egyszemélyben feleség, anya, és üzletasszony. Eljátszva az ideális dadát, Peyton beköltözik Claire-ék otthonába. Solomon, a házi mindenes az egyetlen, aki észreveszi, hogy Peyton valójában nem az a drága angyal, akinek mindannyian gondolják. Mire Claire megérti, mire megy ki Peyton titkos játéka, talán már túl késő ahhoz, hogy megmentse családját a rémisztő jövőtől, amit Peyton szánt nekik. lélegzetelállítóan izgalmas thriller, ami garantáltan mindenkit a székébe szögez!