Amerika Kapitány: Az első bosszúálló
Steve Rogers önként jelentkezik egy szupertitkos kísérletre, aminek eredményeképp ő lesz az első bosszúálló, akinek csatasorba kell állnia, hogy legyőzze az egész világot fenyegető Vörös Koponyát!
Amerika kapitány vezeti a szabadságért vívott harcot ebben az akciódús kasszasikerben, melyben Chris Evans szerepel legyőzhetetlen fegyverként a gonosz ellen! Mikor a gaz Vörös Koponya (Hugo Weaving) a teljes megszállás tervét akarja végrehajtani, a világ legelső katonájának csatasorba kell állnia, hogy szembeszálljon azzal a rettenetes hatalommal, amely világszerte mindenkit fenyeget. A kritikusok és a közönség egyaránt úgy jellemzik az Amerika kapitányt: A film csupa izgalom, csupa akció és csupa szórakozás!