Our Wonderful Nature: The Common Chameleon
A csillapíthatatlan éhségű kaméleon egy faágon lustálkodik az erdőben, és a hirtelen előbukkanó, rendkívül hosszú nyelve a törékeny bogarakból vacsorát kreál. Ám a ravasz teremtmény szeme talán túl nagy a szájához képest, ahogy mohón egyre nagyobb zsákmányra vadászik. Frenetikus mese egy rövid természetfilm stílusában.