A legendás rendező, Ridley Scott (Alien, Prometheus) által vászonra vitt lebilincselő történet az emberi akaraterőről és túlélési ösztönről szól, főszerepben Matt Damonnal, aki egy Marson ragadt űrhajóst játszik.
Lebilincselő történet az emberi akaraterőről és élni akarásról a legendás Ridley Scott (Alien, Prometheus) rendezésében. Egy Marson végzett küldetés során társai hátrahagyják a halottnak hitt amerikai űrhajóst, Mark Watney-t (Matt Damon). De Watney életben van. Bár minden ellene szól, meg kell próbálnia felvenni a kapcsolatot a földi tudósokkal annak reményében, hogy azok előállnak egy mentőakció tervével, és hazahozzák.