Ik ben Alice
A SELEMCA által kifejlesztett Alice gondozórobot a laboratóriumot elhagyva idős hölgyeket: Mrs. Remkes-t, Mrs. Schellekens-Blanke-t és Mrs. van Wittmarschent keres fel. A házi ápolókkal és a családtagokkal gyüttműködve a SELEMCA célja annak megértése, hogy Alice hogyan enyhítheti az idősebb nők magányát. A kísérlet meglepő eredményeket hoz minden érintett számára.