PANIHIDA
Egy idős nő temetése, ez a komor esemény váratlanul a hagyományok és a modernitás kaotikus keverékévé válik. Érzelmi viharok támadnak, rég eltemetett emlékek törnek felszínre, és a gyászolók abszurd helyzetekbe keverednek, így tárja fel ez a sötét komédia a gyász, a családi kapcsolatok és az elengedés gyakran szürreális természetét.