Shine
Két fénylő hím lény harcol egy nőstény kegyeiért. Látványos fényshow-val próbálják egymást túlragyogni, fényesebben ragyogni a másiknál, hogy elnyerjék a nőstény szívét.
A „Shine” egy látványos szerelmi történet az egészséges versenyszellemről. A film megmutatja, hogy nem mindig a legerősebb vagy legvonzóbb győz, hiszen a belső fény ragyog a legfényesebben. A nő szerelméért folyó ősi versengés új megvilágításba kerül: ezúttal két szőrös lény küzd meg egymással a ragyogás képességével. A harc a legfényesebb ragyogásért ádáz és intenzív. Lángra kapnak... míg egyikük meg nem égeti magát.