Ölelörny Henry
Szörnyvusztok! Isten hozott Roarsville-ben, ahol Ölelörny Henry mindig szörnyeteges kalandokba keveredik. Szörnyöleléssel és családi mókával az Ölelörnyek mindennek megtalálják a módját!