A bajnok
A 24 éves Zack látszólag jól érzi magát a bőrében, pedig egy titkot rejteget. Amikor összeköltözne a barátnőjével, Marjorie-val, az apja balesetet szenved és kómába esik. A legyőzöttnek hitt nehézségei újra felszínre törnek. Miután találkozik Inés-zel, lelepleződéssel fenyeget a titka: Zack analfabéta.