La Stoccata Vincente
„A győztes találat” elsőként örökíti meg a vívóbajnok, Paolo Pizzo igaz történetét a vásznon. A film példaértékű történetet mesél a sportról, a megváltásról, állhatatosságról és eltökéltségről, hiszen a kétszeres vívóvilágbajnok Paolo Pizzo még csak 14 éves volt, amikor szembe kellett néznie élete legnagyobb kihívásával, az agydaganattal.