Bigyó felügyelő
Egy biztonsági őr álmai valóra válnak, amikor a gonosz Dr. Claw-val való majdnem végzetes találkozás után a ragyogó és gyönyörű Dr. Brenda Bradford kibernetikus rendőrtisztté változtatja.
A BIGYÓ FELÜGYELŐ életre kelt egy vad és mókás kalandvígjátékban, ezer mozgó alkatrésszel! Egy merész mentési kísérlet során John Brown (Matthew Broderick), egy naiv és tanácstalan biztonsági őr megtapasztalja a gonosz Dr. Claw (Rupert Everett) haragját, és az életéért küzd. A zseniális Dr. Brenda Bradford (Joely Fisher) megragadva a lehetőséget, hogy próbára tegye robottechnikai szakértelmét, Bigyó felügyelővé változtatja – a bűnüldözés legfőbb eszközévé! Bigyónak pedig minden techno-trükkre szüksége lesz, hogy legyőzze a könyörtelen Claw-t – mielőtt Claw pótalkatrészekre redukálja hősünket, és elpusztítja a világot!