Útinapló: Bruce Springsteen and The E Street Band
Bruce Springsteen és az E Street Band még soha nem engedett ennyire intim betekintést a legendás élő előadásaik létrejöttébe, beleértve a zenekari próbák felvételeit, a színfalak mögötti pillanatokat, ritka archív felvételeket és magának Springsteennek a személyes gondolatait.