Repülő Matuka
Matuka úgy dönt, hogy megtanul repülni, és bekerül az elit Falcon Hawks csapatába is. A nagy légibemutatón Villám McQueen Hawk is csatlakozik hozzá.
Matuka úgy dönt, hogy megtanul repülni. Egy gyorstalpalót követően sikerül az égbe emelkednie, és a véletlennek köszönhetően még az elit műrepülő Falcon Hawks csapatába is felveszik. A nagy légibemutatón Matuka legveszélyesebb mutatványát mutatja be, és nem másnak kell megmentenie őt, mint Villám McQueen Hawknak.