A kicsi kocsi legújabb kalandjai
Miközben Herbie-t Puerto Vallartából Brazíliába szállítják egy autóversenyre, nem várt bonyodalmak merülnek fel egy csomagtartóba rejtőzött potyautas személyében. Az árva ellopott egy inka kincses térképet egy bűnözőtől, aki emiatt a nyomában van.
Az egzotikus közép-amerikai helyszíneken a már korábban nemzetközi ismertségre szert tett Herbie, mindenki kedvenc „kicsi kocsija” ismét bemutatja rendkívüli erejét ebben az akciódús, humorral és kaszkadőrjelenetekkel bőven megpakolt vígjátékban. A móka azzal veszi kezdetét, hogy Herbie elindul két új tulajdonosával, hogy részt vegyen a Rio de Janeiro-i nagydíjon. Útközben azonban kissé eltéríti őket eredeti céljuktól egy csempészbanda, akiket egy aprócska zsebtolvaj kerget az őrületbe, nem utolsósorban pedig egy dühöngő bikába is belefutnak.