Carla
Carla Fracci különleges nő, és egyben az 1900-as évek egyik legjobb táncosa, aki megtalálta a módját annak, hogyan élheti át az anyaság örömét anélkül, hogy fel kellene adnia táncosi karrierjét.
Carla Fracci különleges nő, és egyben az 1900-as évek egyik legjobb táncosa, aki megtalálta a módját annak, hogyan élheti át az anyaság örömét anélkül, hogy fel kellene adnia táncosi karrierjét. Ebben a filmben, amit Carla Fracci „Step After Step” című önéletrajzi könyve ihletett, egybefonódnak a nő életének eseményei és a táncosi karrier állomásai, a La Scala operaház balettiskolájától indulva egészen a nemzetközi sikerekig. A film mélyen és bensőségesen mutatja be ennek a csodás nőnek a valódi arcát. Carla Fracci története mellett az olasz társadalom átalakulásának is szemtanúi lehetünk.