Arberia
„Arbëria” a múlt és a jelen közti nosztalgia és konfliktus története. Aida Greco, egy modern, ámbár melankolikus nő, a hovatartozás és az önfeledt felfedezés közötti feszültség útján ingázik. Ügyes nagyvárosi varrónőként újra felidézi albán örökségét mikor apja halálát követően visszatér dél-olaszországi falujába, ahol békére és új energiára lel a gyökereiben.