Az AANHPI Örökségről készült különkiadás informál, oktat és szórakoztat, így mutatja be, és, ami még fontosabb, ünnepli az ázsiai-amerikai, bennszülött hawaii és csendes-óceáni szigetlakók közösségét. A váratlan, tanulságos történetek egészen új szemszögből mutatják be ezeket a közösségeket, hamisítatlan módon engedve betekintést életükbe.