A szabadság illata
A New York Times bestsellerlistáján szereplő Georgia Hunter-regény, A szabadság illata televíziós adaptációját egy, a második világháború elején szétszakított zsidó család hihetetlen igaz története ihlette. A sorozat kontinenseken átívelő élettörténetüket meséli el, miközben mindent megtesznek a túlélésért és a családjuk újraegyesítéséért.