La Máquina: Boksz életre-halálra
Egy megsemmisítő vereség után Esteban „La Máquina” Osuna bokszkarrierje a mélypontjára jut. Szerencséjére menedzsere és legjobb barátja, Andy Lujan eltökélten vissza akarja vezetni őt a csúcsra. Amikor azonban felbukkan egy aljas szervezet, a visszavágó tétje élet vagy halál lesz. Estebannak meg kell küzdenie a saját személyes démonaival, és megvédenie a családját.