Giovanni E Le Sue Galline
Szicíliában, Marineo környékén, Palermótól mindössze 30 kilométerre mindmáig fennmaradt egy apró földműves falu. Az évszakok váltakozásával itt az élet és a hagyományok a változó terméshez és időjáráshoz igazodnak.
Szicíliában, Marineo környékén, Palermótól mindössze 30 kilométerre mindmáig fennmaradt egy apró földműves falu. Az évszakok váltakozásával itt az élet és a hagyományok a változó terméshez és időjáráshoz igazodnak. Ez a dokumentumfilm olyan emberek történetét meséli el, akik a gabonatermelés és a tejelőmarha-tenyésztés válsága közepette is igyekeznek megőrizni őseik, apáik és nagyapáik hagyományait. Még ma is ősi szerszámokkal művelik a földet, és olyan állatfajtákat tenyésztenek, melyek lassan eltűnnek az ipari állattartás miatt.