Sharpay csillogó kalandja
Sharpay Evans útnak indul New York felé Boi nevű kiskutyájával az azonnali hírnév és gazdagság reményében. De a színházi élet kemény. Egy ármánykodó Broadway-sztár elkényeztetett kutyájával az oldalán mindent megtesz, hogy eltiporja a konkurenciát.
Mégis milyen elbűvölőnek kell lenni ahhoz, hogy hírnévre tegyünk szert a Nagy Almában? Egy feltörekvő díva hamarosan megtudja – saját kárán okulva. Miután egy tehetségekre vadászó ügynök kiszúrja őt, hogy kutyájával, Boival fellép egy jótékonysági gálán, Sharpay Evans (Ashley Tisdale) útnak indul New York fényei felé biztosra véve, hogy az azonnali hírnév és gazdagság már a zsebében van (mármint a dizájner nadrágjáéban). A színházi élet azonban kutya kemény, ahogy azt ők is megtapasztalják Boival, amikor találkoznak egy elkényeztetett kutyus gonosz gazdájával, a Grófnővel és egy ármánykodó Broadway-sztárral, aki mindent megtesz, hogy eltiporja a konkurenciát. Szerencsére azonban Sharpay megismerkedik Peytonnal (Austin Butler), egy jóképű filmes diákkal is, aki majdnem annyira lenyűgözőnek találja Sharpayt, mint a lány saját magát.