Pollyanna
Pollyanna egy árva lány, aki mindenki életébe napfényt hoz, akivel csak találkozik. Nagynénje azonban nem méltányolja unokahúga pezsgő természetét egészen addig, amíg majdnem elveszti őt. Ekkor megismeri a szeretet és vidámság igazi erejét.