Ágygömb és seprűnyél
1940-ben egy különc, fiatal angol hajadonból boszorkánytanonc lesz. Három gyermek és botcsinálta mestere segítségével varázsigére lel a legendás Naboombu-szigeten, majd azzal űzi el az Angliát megszállni akaró német kommandósokat.
Kapaszkodj erősen, mert indul a varázslattal és zenével átszőtt, mókás utazás! Az ifjú Charlie, Carrie és Paul egy apró faluba költöznek a második világháború idején, s rájönnek, hogy házigazdájuk, Miss Price (Angela Lansbury) valójában egy boszorkánytanonc. Bár első varázslási kísérletei mulatságos eredménnyel járnak, végül sikeresen utazóbűbájt bocsát egy közönséges ágygömbre, és elrepülnek a fantasztikus, élettel teli Naboombu-szigetre, ahol egy olyan erős varázslatra lelnek, amely megmenti Angliát. Dohánytermék-megjelenítést tartalmaz.