Marvel One-Shot: Team Thor: Part 1
Ez a Taika Waititi (Marvel Thor: Rangnarok) által rendezett rövid szatirikus dokumentumfilm azt sugallja, hogy mit csinálhatott Thor, miközben a Bosszúállók többi tagja küzdött egymással a Marvel Amerika Kapitány: Polgárháború című filmben.