Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer (Short)
Útban Új-Mexikóba a thori események előtt Phil Coulson ügynök megáll egy benzinkútnál – és egy folyamatban lévő bűncselekménybe botlik.
A thori események előtt a S.H.I.E.L.D. ügynök Phil Coulson megáll benzinért útban Új-Mexikóba. Miközben a kisboltban harapnivalók után kutat, két fegyveres rabló tör be, és megparancsolják az eladónak, hogy adja át a készpénzt, Coulsonnak pedig azt, hogy dobja oda nekik a kocsikulcsát. De ahogy a rablók hamarosan felfedezik, több is lehet ebben a sima modorú öltönyösben, mint amennyi látszik.