Loki
A Marvel Studios új, „Loki” című sorozatában, amely a „Bosszúállók: Végjáték” eseményei után játszódik, Loki (Tom Hiddleston), a szeszélyes gonosztevő újra a csínytevés isteneként tevékenykedik. A rendezői feladatokat Kate Herron látta el, a vezető forgatókönyvíró pedig Michael Waldron volt.
Loki kívül kerül a téridőn, és valami a múlt, a jelen és a jövő között rángatja.
A TVA az időösszeomlás szélén áll, ezért Loki és Möbius mindent elkövet, hogy megtalálják Sylvie-t.
A TVA Fonója végzetes meghibásodás küszöbén áll, de Lokiéknak ott van a Megmaradó egyik variánsa.
Loki elsorvadó idősíkokra utazik, hogy megtalálja a barátait, ám a valóság nem az, aminek látszik.
Loki az évadzáró epizódban megtudja, mit jelent a „fennkölt cél”, miközben jóváteszi a múlt hibáit.