Belakoltatva
A Belakoltatva című prémium dramedy-sorozat félórás epizódjai egy zűrös, maximalista párkapcsolati és életvezetési tanácsadóról, egyben egyedülálló anyáról szólnak, akinek az élete fenekestül felfordul, amikor drogdíler apja 17 év után kiszabadul a börtönből, és beköltözik a vendégszobába.