dráma, animáció
Bambi elindul barátaival, Toppanccsal és Virággal, hogy felfedezze az erdő csodáit… és beteljesítse sorsát, hogy az erdő hercegévé váljon.
Lenyűgöző animációjával ezt az időtlen klasszikust generációk imádták. Az életét megváltoztató kaland során Bambi elindul barátaival, Toppanccsal és Virággal, hogy felfedezze az erdő csodáit és kihívásait… és beteljesítse sorsát, hogy az erdő hercegévé váljon. A humorral és érzelmekkel teli Bambi a mai napig családi kedvenc.