dokumentumfilmek, történelem
Szenvedély. Hit. Árulás. Remény. A nyugati világ és az atomenrgia viharos, se vele, se nélküle kapcsolatának története az elmúlt hetven évben olyan emberek tolmácsolásában, akik első kézből tapasztalták meg azt.