Az aszfalt királyai
Az igaz történet alapján az 1966-os Le Mans futamon Enzo Ferrari versenyautóit a tehetséges autótervező Carroll Shelby és a bátor pilóta, Ken Miles veszi át.
Matt Damon és Christian Bale a sztár a FORD és a FERRARI versenyében. Az igaz történet szerint az amerikai autótervező Carroll Shelby és a vakmerő, brit születésű autóversenyző, Ken Miles, együtt építenek forradalmi versenyautót a Ford Motor Company számára, és Enzo Ferrari uralkodó versenyistállójához csatlakoztak a franciaországi 24 órás Le Mans versenyen 1966-ban.