Sorsok harca
A sorsunk előre meg van írva? Olvashat benne bárki is? Egy verseny erre keresi a választ. Korea legjobb jövendőmondói: sámánmesterek, szádzsumesterek, tarot- és arcolvasók szállnak harcba, hogy bizonyítsanak. Csak az maradhat játékban, aki valóban tud olvasni mások sorsában. Ki lesz a győztes?