Üveg
M. Night Shyamalan két világsikerű film, A sebezhetetlen és a Széttörve történetét egyesíti egy vadonatúj, elsöprő erejű képregénythrillerben. David Dunn (Bruce Willis) a Szörny (James McAvoy) nyomába ered, és egyre ádázabb harcot folytatnak, miközben a titokzatos Mr. Üveg (Samuel L. Jackson) mindkét férfi számára kulcsfontosságú titkokat tud.
M. Night Shyamalan két kiváló, saját ötleten alapuló filmje, A sebezhetetlen és a Széttörve történetét egyesíti egy vadonatúj, elsöprő erejű képregénythrillerben. A Széttörve befejezését követően David Dunn (Bruce Willis) Kevin Wendell Crumb emberfeletti képességekkel rendelkező személyisége, a Szörny (James McAvoy) nyomába ered, és egyre ádázabb harcot folytatnak. Mindeközben azonban a titokzatos Elijah Price-ról (Samuel L. Jackson), azaz Mr. Üvegről kiderül, hogy mindvégig ő mozgatja a szálakat, és mindkét férfi számára kulcsfontosságú titkokat tud. Ez a film lebilincselő lezárása Shyamalan világsikerű alkotásainak!