BURN-E
Ez a rövidfilm egy BURN-E nevű, az Axiom csillaghajón dolgozó hegesztő robotról szól, akit lámpaszerelés közben WALL-E és ÉVA kizárnak az űrhajóból.
Az egész estés WALL-E kísérődarabjának szánt rövidfilm egy BURN-E nevű, az Axiom csillaghajón dolgozó hegesztő robotról szól, akit lámpaszerelés közben WALL-E és ÉVA kizárnak az űrhajóból. Hiába próbálja kinyitni az ajtót, végül rájön, hogy nem képes rá.