Hannah Montana - A film
Miley Stewart visszatér szülővárosába, a Tennessee-beli Crowley Cornersbe, ahol nem olyan luxus veszi körül, mint Hannah Montanaként és mindeközben ráébred, ki is ő valójában.
Megérkezett a Disney mozivászonra készült, mindenkit elkápráztató sikere, a Hannah Montana – a film, tele nevetéssel, kalanddal, családi szórakozással és remek zenékkel! Tarts velünk és olyannak láthatod Hannah-t, mint még soha, amikor visszatér gyökereihez és meg kell hoznia élete legfontosabb döntését! Amikor Miley Stewartot (azaz Hannah Montanát, a popsztárt) túlzottan magával ragadja a szupersztár hírességek életstílusa, az apja úgy dönt, ideje szívnia egy kis friss levegőt. Ajjaj! Miley-nak a Hollywood pompáját és csillogását kell egy Tennessee-beli családi gazdaságra és kék farmerre cserélnie, miközben felmerül a kérdés, maradhat-e egyszerre Miley Stewart és Hannah Montana? Vajon képes lesz-e barátai és klassz sztárvendégei, Taylor Swift, Rascal Flatts és Vanessa Williams segítségével eldönteni, hogy Hannah-t vagy Miley-t válassza? A Hannah Montana - a film egy szívmelengető csúcskategóriás mozifilm, amely remek szórakozást nyújt az egész család számára.